KLAUDYNA MACIĄG

Zamów przemówienie lub teksty na stronę sprzedażową

Jestem tutaj po to, aby uratować Twoje teksty. Albo Twoją głowę, jeżeli dopiero myślisz o ich napisaniu i wcale nie masz ochoty robić tego samodzielnie. Na szczęście nie musisz – tak jak zerwane więzadło naprawiał mi ortopeda, a uszkodzoną instalację – elektryk, tak ja żyję z pisania i wspieram (lub wyręczam!) w tym temacie innych.

Jeżeli chcesz poznać mnie lepiej i zobaczyć publikacje, jakie mam na swoim koncie, przejdź do zakładki Kim jestem? Możesz także posłuchać wywiadów, jakich udzieliłam.

Co mogę dla Ciebie zrobić?

Cześć, nazywam się Klaudyna Maciąg i od 2002 roku zajmuję się tworzeniem treści na zlecenie. Specjalizuję się w realizowaniu dwóch konkretnych typów zleceń – przemówień oraz tekstów na strony sprzedażowe:

Pisanie przemówień

Nie wiesz, jak podziękować rodzicom w trakcie uroczystości weselnej? Chcesz wygłosić ciekawą mowę jako drużba? A może jesteś prezesem, który ma zamiar powiedzieć kilka słów podczas firmowej uroczystości? Przygotuję dla Ciebie takie przemówienie, jakiego sobie życzysz – humorystyczne, poważne, wzruszające albo oficjalne – i wspólnie oczarujemy Twoich słuchaczy. Albo zwalimy z nóg, jeśli taki jest Twój cel.

Przygotowane przeze mnie przemówienia pojawiają się na weselach, na imprezach firmowych, na uroczystościach miejskich, na urodzinach, na otwarciach restauracji, na zakończeniach roku szkolnego, na konferencjach. Czujesz, że potrzebujesz pomocy w napisaniu przemówienia albo tekstu wystąpienia? Chętnie pomogę!

Zamówienie przemówienia – jak wygląda współpraca?

  • Dajesz znać na [email protected], że potrzebujesz tekstu przemówienia. Idealnie, jeśli od razu napiszesz, na kiedy tekst musi być gotowy i czego ma dotyczyć (półgodzinne wystąpienie na konferencji to zupełnie inna bajka niż dwuminutowe podziękowanie dla nauczyciela).
  • W odpowiedzi przesyłam informację o mojej aktualnej dyspozycyjności oraz wycenę przemówienia, a także odpowiedzi na ewentualne pytania, jeśli od razu o coś mnie zapytasz.
  • Po akcepcie wyceny otrzymasz kilka krótkich pytań, które pomogą mi w napisaniu maksymalnie spersonalizowanego tekstu. Na tym etapie współpraca ma ogromne znaczenie. Czy Twoje przemówienie ma być poważne albo luźne, wzruszające albo zabawne; czy skierowane będzie do dzieci, gości weselnych czy pracowników Twojej firmy? Każdy z takich elementów jest istotny – dzięki temu każdy, kto wysłucha Twojej przemowy, będzie miał pewność, że to tekst napisany na tę właśnie okazję, z serca, ze szczerą intencją. Jestem przekonana, że właśnie na tej szczerości i naturalności Ci zależy, kiedy zwracasz się o profesjonalną, a przy tym indywidualną pomoc w napisaniu przemówienia.
  • Dobra wiadomość jest taka: statystycznie na 100 napisanych przemówień tylko w 1 zdarza się, że przygotowany tekst wymaga drobnych poprawek. A tę skuteczność zawdzięczam właśnie temu, że jeszcze przed jego napisaniem dowiaduję się od Ciebie wszystkiego, czego potrzebuję.
  • Pssst, razem z gotowym tekstem podeślę Ci jeszcze kilka porad dotyczących samego przemawiania. Na pewno Ci się to przyda!

Teksty na strony sprzedażowe

Z przyjemnością zadbam o to, aby treści na Twojej stronie były niesztampowe, pozbawione wodolejstwa i przyciągające uwagę. Wierzę, że pomysłowe i poprawnie napisane teksty są w stanie zatrzymać czytelnika na dłużej. Bez marketingowego bełkotu, bez banałów spotykanych na innych stronach, ze stuprocentowym uwzględnieniem specyfiki Twojej firmy i branży, w której działasz.

Zaprojektuję dla Ciebie teksty:

  • na landing page (tzw. stronę lądowania)
  • na stronę firmową / wizytówkową
  • do sklepu internetowego

Projektowanie tekstów sprzedażowych – jak wygląda współpraca?

  • Już na starcie uprzedzam: jeśli skontaktujesz się ze mną dziś, najwcześniej zacznę realizować dla Ciebie zlecenie za około 3 do 5 tygodni. Moja filozofia pracy zakłada, że danemu projektowi oddaję się w pełni, a że lista firm i osób potrzebujących skutecznych tekstów na strony www jest spora, to i czekanie się nieco wydłuża. Ale wierz mi – naprawdę zaczekać warto.
  • W ramach współpracy najpierw poznaję Twój biznes, a dopiero potem przechodzę do planowania struktury strony oraz tworzenia treści, które mają się na niej znaleźć.
  • Usługa, którą oferuję, nie bez przyczyny nazywa się  „projektowaniem tekstów” – bo otrzymujesz ode mnie nie tylko gotowe teksty, ale także plan całej strony (z uwzględnieniem nagłówków, akapitów, przycisków i miejsc przeznaczonych dla grafik). Dlaczego? Ponieważ skuteczna strona sprzedażowa to nie tylko sam tekst, ale także przemyślana struktura, która ma uwypuklić to, co w Twojej ofercie najważniejsze o skłonić do zakupu.
  • Interesuje Cię współpraca przy tekstach sprzedażowych na strony www? Napisz na [email protected] i daj znać, czego Ci trzeba.

Nietypowe zlecenia

Jeżeli planujesz duży i nietypowy projekt, w którym przyda Cię pomoc copywritera, daj znać. Odpowiadałam m.in. za stworzenie pytań do gry planszowej Wiem lepiej, za zbudowanie bazy pytań sportowych i piłkarskich w aplikacji Quiz House, za projekt folderów promujących książki czy za stworzenie bestsellerowego Dziennika Wieloletniego, więc tego typu projekty nie są mi obce.

Czujesz, że to właśnie mojej pracy potrzebujesz? Daj znać na [email protected].

Inne zlecenia copywriterskie

Jak zapewne wiesz, copywriterzy zajmują się także tworzeniem opisów produktów, przygotowywaniem treści na blogi firmowe czy opracowywaniem tekstów marketingowych i sprzedażowych – i ja także się tym zajmowałam, co zobaczysz w zamieszczonym poniżej portfolio. Napisz do mnie, jeżeli potrzebujesz wsparcia w tego typu działaniach – nawet jeśli sama nie będę mogła się nimi zająć, polecę Ci najlepszych copywriterów od danych typów zleceń.

Portfolio copywriterskie

Portfolio z przykładowymi realizacjami – artykuły, blurby, opisy produktów, recenzje, poradniki, foldery reklamowe, mailigi i wiele innych. To tylko niektóre z moich tekstów – jeżeli szukasz przykładów z innej tematyki – napisz, zapytaj, chętnie takowe udostępnię.

portfolio klaudyna maciąg
Kliknij, aby otworzyć portfolio