Cześć! jestem klaudyna

Miło Cię widzieć!

Być może chcesz dowiedzieć się o mnie czegoś więcej. A być może stawiasz sobie pytanie, czy na pewno ta Klaudyna jest specjalistką od tworzenia treści i może Cię czegoś nauczyć. Przekonajmy się!

Kim jestem?

Zawodowo jestem: copywriterką, content writerką i specjalistką od kreatywnego pisania.

Co to oznacza? Że tworzę treści na zlecenie oraz edukuję w temacie kreatywnego pisania oraz tworzenia skutecznych treści.

Prywatnie jestem: mamą, gejmerką, fanką sportu, miłośniczką czytania i pisania, częstochowianką.

Moje ulubione typy zleceń: przemówienia okolicznościowe oraz artykuły na blogi firmowe.

Po godzinach piszę teksty dla: Grajmerek. Współprowadzę także grajmerkowy podcast o grach.

Tak właśnie działam

Co mnie napędza? Czego chcę Cię nauczyć? Co chciałabym Ci dać?
Poznaj bliżej moje biznesowo-życiowe zasady działania:


Najważniejsze projekty:

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

Książka Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie, wydana nakładem wydawnictwa MT Biznes.

Jest to przewodnik, który od A do Z prowadzi Cię od nauki pisania do regularnego publikowania. Powstał z myślą o twórcach internetowych i soloprzedsiębiorcach, którzy chcieliby zacząć działać aktywnie w sieci, ale nie mają pojęcia, co publikować, jak pisać i gdzie pokazywać efekty swojej pracy.

Wewnątrz znajdziesz wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast możesz ruszyć do działania. To ważne, aby wiedza nie zostawała wyłącznie w głowie, ale przekładała się także na praktykę.

pisz-publikuj-dzialaj-klaudyna-maciag-ksiazka

Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków

Poradnik Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków, dzięki któremu dowiesz się, jak zacząć pracę jako copywriter całkowicie od zera.

Skąd wziąć pierwsze zlecenie, jak się wyceniać, gdzie i w jaki sposób zbudować copywriterskie portfolio, jak budować markę eksperta w sieci i wyróżnić się na tle konkurencji oraz co robić, aby współprace z klientami były jak najmniej problemowe i jak najlepsze – tego wszystkiego (i wielu innych ważnych kwestii) dowiesz się właśnie z mojego poradnika.

20 lat doświadczenia w branży, wiedza gotowa do wykorzystania w praktyce – oto esencja Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków.

Chcesz zacząć pracę jako copywriter i zarabiać na pisaniu? Z przyjemnością nauczę Cię, jak zacząć!

poradnik-dla-copywriterow-sklep

52 lekcje kreatywnego pisania

Przewodnik dla wszystkich, którzy chcą rozwinąć umiejętność pisania i zaprosić tworzenie na stałe do swojego życia. Dzięki niemu odkryjesz swojego wewnętrznego pisarza, rozbudzisz kreatywność i poznasz techniki usprawniające i wzbogacające Twoje pisanie.

E-book zawiera 52 lekcje wraz ze szczegółowym omówieniem, ćwiczeniami i przykładami i sprzedawany jest w pakiecie z Pisarskimi Niezbędnikami o wartości 188 zł.

E-book (razem z bonusami) został napisany, zaprojektowany i wydany całkowicie przeze mnie i jest dostępny wyłącznie w moim sklepie.


Dziennik Wieloletni

Jeden z absolutnych bestsellerów w sklepie Pani Swojego Czasu – dziennik rozwojowy na 5 lat, którego pierwszy nakład wyprzedał się w premierowy weekend. Obecnie liczba sprzedanych egzemplarzy sięga ponad 10 000.

Dziennik Wieloletni zawiera 366 stron z pytaniami na każdy dzień roku, pola do wypełniania przez 5 lat, 24 strony miesięczne na krótkie podsumowania, 7 stron na przemyślenia i luźne notatki oraz dodatkowe karty z pytaniami na pierwszy dzień wypełniania dziennika, początek każdego roku oraz dzień urodzin. Wydany został w czterech wariantach kolorystycznych, z dbałością o najmniejsze detale (wysokiej jakości papier, wstążeczki, okleina).

To projekt, który napawa mnie szczególną dumą, ponieważ pojawił się na rynku z mojej inicjatywy i zawiera stworzone przeze mnie treści i pytania.

(Aktualnie kolejny nakład został wyczerpany, prawdopodobnie kolejny pojawi się wiosną 2024 roku)

NAKŁAD WYCZERPANY
dziennik klaudyny na 5 lat

Gra Wiem Lepiej

We współpracy z duńską marką Bezzerwizzer Nordic odpowiadałam za stworzenie polskiej wersji popularnej na całym świecie gry quizowej, która w naszym kraju ukazała się pod tytułem Wiem lepiej.

Moją rolą było przygotowanie 1000 pytań lokalnych, dotyczących m.in. kultury, geografii, sportu, polityki, sztuki czy nauki. A także przeanalizowanie 2000 pytań międzynarodowych pod kątem ich znajomości w Polsce i przeprowadzenie testów wśród osób nieznających gry, na ile założenia twórców dotyczące zrozumienia pytań oraz poziomu ich trudności pokrywają się z rzeczywistością.

W lipcu 2020 wydawnictwo Rebel wypuściło Wiem lepiej na rynek polski.