Cześć, tutaj Klaudyna Maciąg!
Miło Cię widzieć!
Zawodowo jestem: copywriterką, content writerką i social media managerką. Co to oznacza? Że piszę teksty na zlecenie, opracowuję kampanie reklamowe oraz zajmuję się działaniami marketingowymi w mediach społecznościowych.
Prywatnie jestem: mamą, gejmerką, fanką sportu, miłośniczką czytania i pisania, częstochowianką.
Moje ulubione typy zleceń: przemówienia okolicznościowe oraz artykuły na blogi firmowe.
Po godzinach piszę teksty dla: Grajmerek oraz Popbookownika. Jestem także częścią stałej ekipy grajmerkowego podcastu o grach.
Moje najważniejsze projekty:
Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Książka Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie, wydana nakładem wydawnictwa MT Biznes.
Jest to przewodnik, który od A do Z prowadzi Cię od nauki pisania do regularnego publikowania. Powstał z myślą o twórcach internetowych i soloprzedsiębiorcach, którzy chcieliby zacząć działać aktywnie w sieci, ale nie mają pojęcia, co publikować, jak pisać i gdzie pokazywać efekty swojej pracy.
Wewnątrz znajdziesz wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast możesz ruszyć do działania. To ważne, aby wiedza nie zostawała wyłącznie w głowie, ale przekładała się także na praktykę.
Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków
Poradnik Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków, dzięki któremu dowiesz się, jak zacząć pracę jako copywriter całkowicie od zera.
Skąd wziąć pierwsze zlecenie, jak się wyceniać, gdzie i w jaki sposób zbudować copywriterskie portfolio, jak budować markę eksperta w sieci i wyróżnić się na tle konkurencji oraz co robić, aby współprace z klientami były jak najmniej problemowe i jak najlepsze – tego wszystkiego (i wielu innych ważnych kwestii) dowiesz się właśnie z mojego poradnika.
20 lat doświadczenia w branży, wiedza gotowa do wykorzystania w praktyce – oto esencja Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków.
Chcesz zacząć pracę jako copywriter i zarabiać na pisaniu? Z przyjemnością nauczę Cię, jak zacząć!
Dziennik Wieloletni
Jeden z absolutnych bestsellerów w sklepie Pani Swojego Czasu – dziennik rozwojowy na 5 lat, którego pierwszy nakład wyprzedał się w premierowy weekend. Obecnie liczba sprzedanych egzemplarzy sięga ponad 10 000.
Dziennik Wieloletni zawiera 366 stron z pytaniami na każdy dzień roku, pola do wypełniania przez 5 lat, 24 strony miesięczne na krótkie podsumowania, 7 stron na przemyślenia i luźne notatki oraz dodatkowe karty z pytaniami na pierwszy dzień wypełniania dziennika, początek każdego roku oraz dzień urodzin. Wydany został w czterech wariantach kolorystycznych, z dbałością o najmniejsze detale (wysokiej jakości papier, wstążeczki, okleina).
To projekt, który napawa mnie szczególną dumą, ponieważ pojawił się na rynku z mojej inicjatywy i zawiera stworzone przeze mnie treści i pytania.
(Aktualnie kolejny nakład został wyczerpany, prawdopodobnie kolejny pojawi się wiosną 2024 roku)
Poradnik dla transkrybentów
E-book mojego autorstwa stworzony z myślą o osobach poszukujących pracy zdalnej, nowego pomysłu dla siebie lub pewnego sposobu na zarobek.
Idealny dla początkujących transkrybentów oraz osób zupełnie niezaznajomionych z tematem, zawierający moją wiedzę zbieraną przez lata pracy na stanowisku transkrybentki. Znajdują się tu takie podstawy, jak wybór sprzętu i oprogramowania oraz informacje o samym procesie transkrypcji, ale również porady dotyczące organizacji pracy, wyceniania, szukania zleceń i tworzenia portfolio.
E-book został napisany, zaprojektowany i wydany całkowicie przeze mnie i jest dostępny wyłącznie w moim sklepie.
Gra Wiem Lepiej
We współpracy z duńską marką Bezzerwizzer Nordic odpowiadałam za stworzenie polskiej wersji popularnej na całym świecie gry quizowej, która w naszym kraju ukazała się pod tytułem Wiem lepiej.
Moją rolą było przygotowanie 1000 pytań lokalnych, dotyczących m.in. kultury, geografii, sportu, polityki, sztuki czy nauki. A także przeanalizowanie 2000 pytań międzynarodowych pod kątem ich znajomości w Polsce i przeprowadzenie testów wśród osób nieznających gry, na ile założenia twórców dotyczące zrozumienia pytań oraz poziomu ich trudności pokrywają się z rzeczywistością.
W lipcu 2020 wydawnictwo Rebel wypuściło Wiem lepiej na rynek polski.