KSIĄŻKI DLA COPYWRITERÓW

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

Oczywiście, że w pierwszej kolejności polecam Ci swoją książkę. Jakże by to o niej świadczyło, gdybym nie uważała jej za odpowiednią dla początkujących copywriterów?

Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać?

Ta książka pomoże ci to zmienić.

Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę.

Twoi odbiorcy czekają na to, aż ich zachwycisz, przekonasz do siebie albo po prostu zainteresujesz na dłużej!

pisz-publikuj-dzialaj-okladka

Co chce wiedzieć klient. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Jeśli zajmujesz się przekazywaniem ludziom różnego rodzaju wiadomości, to koniecznie przeczytaj książkę „Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane”. Poznaj tajemnice komunikacji i osiągnij sukces!

Niektóre historie jest znacznie łatwiej zapamiętać niż inne. Dlaczego tak się dzieje? Czasem można natrafić na treści, które zostają w podświadomości nawet przez lata. Bywają również takie, o których zapomina się już po kilku chwilach. Nauczyciele, menadżerowie czy marketerzy marzą, aby ich przekaz stał się viralem. Jak to osiągnąć?

Zdaniem autorów podręcznika „Przyczepne historie” każdy człowiek może zaprogramować przekazywane treści. Zastosowanie się do sześciu elementów opowiadania historii i przedstawienia koncepcji pozwoli na wysłanie przekazu prosto do świadomości odbiorcy.

W publikacji znajdują wskazówki i porady, które pozwolą tworzyć chwytliwe teksty, które z pewnością staną się viralami.


Co chce wiedzieć klient. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Publikacja zawierająca wszelkie informacje na temat pozyskiwania klientów. Najważniejsze, co powinno się zapamiętać, to by słuchać, o co pytają klienci, a potem szczerze odpowiedzieć.

Czytelnik uzyska wiedzę na temat tego, jak należy wykorzystywać nowe technologie przy prowadzeniu konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym.

W książce znalazło się też miejsce na omówienie treści, które umieszcza się na stronach internetowych klientów, a także korzyści płynących ze stworzenia własnej ekipy do stałego przygotowywania treści.


Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłum

Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać, a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak, jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie jak Agatha Christie?

Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”, zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.


Biblia copywritingu

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy – czeladnik, rzemieślnik, mistrz – muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku – i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.


Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Autorka poradnika posługuje się terminem projektowania, dowodząc, że lepiej definiuje on zajęcie copywritera niż pisanie. Sama czynność pisania jest bowiem tylko jednym z elementów tworzenia tekstu. Podstawę stanowi precyzyjnie przemyślana konstrukcja, którą należy wypełnić treściami, pamiętając jednocześnie o ich optymalizacji pod kątem internetowej wyszukiwarki Google. Książka „Sztuka projektowania tekstów” prowadzi czytelnika przez cały proces tworzenia treści na określony temat – od fazy projektu po gotowy tekst i jego ostateczne doszlifowanie.

Autorka uczy także przyszłych copywriterów, jak skutecznie wykorzystywać swoje umiejętności, aby wyróżnić się na tle konkurencji i pozyskać klientów. Wartościowe uzupełnienie wywodu Ewy Szczepaniak stanowią przykłady konkretnych tekstów oraz ćwiczenia do wykonania wraz z kluczem rozwiązań. Pozwolą one użytkownikom poradnika sprawdzić nabyte umiejętności.


Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych

Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę — stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją jakieś metody pomagające ludziom w zrozumieniu danych i podejmowaniu trafniejszych decyzji w oparciu o liczby?

Chip Heath zasłynął z tego, że nauczył nas, jak opowiadać „przyczepne historie”, czyli takie, które zostają w pamięci na dłużej. A teraz, w swojej najnowszej książce, przedstawia zasady pozwalające „przetłumaczyć” liczby na język, który jesteśmy w stanie zrozumieć i wykorzystać. Książka pełna jest praktycznych wskazówek dotyczących właściwego wyjaśniania wartości liczbowych. Zawiera także mnóstwo żywych przykładów „przed i po”, pokazujących, jak dla wielu abstrakcyjną liczbę można zaprezentować tak, by ludzie pojęli ją bez problemu.


Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Jak tworzą się trendy? Dlaczego pewne produkty, zachowania czy idee potrafią szybko zyskiwać na popularności i rozprzestrzeniać się siłą rozpędu, inne zaś natychmiast spadają w odmęty zapomnienia, mimo bycia czymś dobrym? Jakie są determinanty tych sukcesów? Jaki mają z tym związek psychologia poznawcza i zachowania społeczne?

„Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają” autorstwa Jonaha Bergera to wyczerpująca temat lektura na temat popularności pewnych produktów, osób czy idei. Autor stara się wyjaśnić przyczyny szybkiego wzrostu rozpoznawalności wybranych kwestii.

Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad – STEPPS – wpływających na lepszą zaraźliwość treści, jej udostępnianie czy naśladowanie. Kluczowe dla viralowych zasad wydają się być odpowiednie skojarzenia, emocje czy praktyczne wartości poszukiwane przez odbiorców. W książce zawarto zarówno wyniki naukowych badań, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi czy produktów, które w szybki sposób odniosły sukces.


Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów.

Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce.

Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.


Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie – odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu – po prostu jest uniwersalny.

Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie – w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.


Narratologia

Zajmujesz się marketingiem i chcesz, żeby Twoje reklamy były skuteczne? A może jesteś nauczycielem, często występujesz publicznie i masz problem z tym, by utrzymać uwagę słuchaczy? Albo po prostu chcesz zająć się pisaniem i potrzebujesz krótkiego wprowadzenia do narratologii, aby dowiedzieć się, jak uwieść czytelnika?

Książka Pawła Tkaczyka „Narratologia” to niewielkie kompendium wiedzy na temat narratologii i modnego dziś storytellingu, czyli opowiadania historii. Tkaczyk udowadnia i pokazuje na wielu przykładach, że historie są wszędzie – od reklam do powieści. Opowiadanie historii od niepamiętnych czasów było ważną praktyką dla ludzi. I dalej nią jest. Archetypiczne postaci rodem z baśni i mitów, a także identyczne schematy opowieści funkcjonują dziś równie mocno. I, co ważniejsze, równie mocno na nas oddziałują!

Historie pełne są emocji – i to właśnie one sprawiają, że po wysłuchaniu danej opowieści podejmujemy takie decyzje, a nie inne. Tkaczyk pokazuje, jak wykorzystać tę ludzką skłonność do prowadzenia skutecznego marketingu i sprawnej komunikacji. Podaje wskazówki, jak rozszyfrować historię i jak samemu skonstruować angażującą fabułę. „Narratologia” jest napisana przystępnym i wciągającym językiem, bez zbędnego teoretyzowania. Tkaczyk traktuje czytelnika dokładnie w taki sposób, w jaki uczy w swojej książce ? trzeba w odbiorcy wzbudzić emocje, a następnie uwieść go świetnie skonstruowaną historią, aż do ostatniej strony.


SEO w 14 dni. Daj się znaleźć online

Daj się znaleźć online!

Wypozycjonuj się i zyskaj nowych odbiorców, zwiększ zyski, oszczędzając czas!

Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: SEO to dla Ciebie czarna magia, a chcesz zaistnieć w Google, pragniesz zwiększyć liczbę odbiorców, a nie wiesz, jak się za to zabrać, masz problem z wyznaczeniem słów kluczowych dla Twojej strony, chcesz pisać treści przyjazne dla SEO, które porwą czytelników.

Co znajdziesz w e-booku SEO w 14 dni? Instrukcje krok po kroku, porady, ćwiczenia, checklisty, pytania od czytelników oraz materiały video.