Dlaczego Twój biznes potrzebuje treści?
Czy publikowanie tekstów ma jeszcze sens w świecie zdominowanym przez treści video? Tak! Ale trzeba to robić z odpowiednią strategią. Posłuchaj i zobacz, dlaczego Twój biznes i marka potrzebują treści pisanych, jak dbać o wizerunek firmy w sieci i jak wykorzystać bloga i newsletter do rozwijania marki. Po tym odcinku nie będą Cię już dopadać żadne wątpliwości, czy warto zadbać o content marketing w Twoim biznesie.
- Sponsorem odcinka jest KorektorTekstu.pl
W odcinku usłyszysz:
- czy video wyparło pisanie
- dlaczego warto prowadzić blog firmowy
- czego potrzebuje Twoja firma w internecie
- które media społecznościowe są najlepsze dla biznesu
- jak wybrać kanały komunikacji dla swojej marki
- od czego zacząć działania w sieci
- jak prawidłowo wyznaczać cele dla biznesu i marki osobistej
- dlaczego social media nie wystarczą
- jak sprawdzić, czy Twoja działalność potrzebuje bloga
- co zyska Twój biznes na rozwijaniu bloga
- jakie treści publikować na blogu firmowym
- jakie kursy polecam w temacie nauki pisania
- z jakich książek uczyć się tworzenia treści.
Dlaczego biznes potrzebuje tekstów? – prezentacja wideo
Posłuchaj także na Spotify, w Apple Podcasts i w apkach podcastowych.
Polecane kursy w temacie pisania:
Polecane książki w temacie pisania:
Poniżej wykorzystuję linki afiliacyjne, to znaczy, że zarabiam drobną prowizję od każdej sprzedaży. Ty na tym absolutnie nie tracisz:
- „Co chce wiedzieć klient”, Marcus Sheridan
- „Przyczepne historie”, Dan Heath, Chip Heath
- „Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie?”, Klaudyna Maciąg
bardzo przydatny post!!
Klaudyno, świetnie, że poruszasz temat treści pisanych w erze, gdy dominują wideo! Rzeczywiście, wiele osób może mieć wątpliwości co do sensu prowadzenia bloga czy pisania tekstów, ale Twoje argumenty podkreślają, że wartościowy content jest wciąż niezbędny dla budowania marki i rozwijania biznesu.