Jak wygląda praca copywritera? – rozmowa z zawodową copywriterką
Zastanawiasz się, jak wygląda praca copywritera, z jakimi wyzwaniami przyjdzie Ci się mierzyć w tej branży i na jakich zleceniach copywriterskich można zarobić najwięcej?
Dobrze się składa, bo m.in. o tym opowiadałam w wywiadzie na copywriterskim kanale Kuby Karamary – i serdecznie zapraszam Cię do jego wysłuchania i/lub obejrzenia.
Jak wygląda praca copywritera od zadań specjalnych? – rozmowa
Kuba Karamara, prowadzący popularny kanał dla copywriterów, przepytał mnie z tematów, które mogą być Ci bliskie, jeżeli myślisz o rozpoczęciu pracy jako copywriter. Rozmawialiśmy np. o tym:
- jak wyglądała praca nad polską wersją gry planszowej Wiem Lepiej, do której stworzyłam bazę lokalnych pytań
- czy zarabianie na pisaniu jest ciekawą pracą
- czym się różni copywriting od content writingu
- co ludzie sądzą o pracy copywritera
- skąd wzięłam pomysł na mój poradnik o tworzeniu skutecznych treści – Pisz. Publikuj. Działaj
- jakie mam sposoby na zwiększenie produktywności w pracy copywritera
- co przynosi więcej korzyści: wydawanie własnych produktów czy realizowanie usług dla klientów
- jak wygląda praca copywritera od kulis
- kogo ze świata copywritingu warto obserwować w sieci
- jak sobie radzić z tworzeniem, gdy nic nam się nie chce
- czy czytanie ma wpływ na kreatywność
- jak wykorzystać książki do budowania wiedzy o copywritingu
- jak wyglądała moja praca dla Pani Swojego Czasu
- czy opłaca się oferować swoje usługi na rynku amerykańskim – i jak tam zacząć
- czy da się zarobić na pisaniu książek
- jak stworzyć stronę internetową dla copywritera, jeśli nie mamy umiejętności technicznych
- czy dobry copywriter często zmienia klientów
- co zrobić, aby zacząć pracę jako copywriter.
Jeżeli myślisz o swoim rozwoju w zawodzie copywritera lub dopiero zamierzasz spróbować swoich sił w zarabianiu na pisaniu, myślę, że ten materiał będzie dla Ciebie idealny.
Nagranie znajdziesz także w apkach podcastowych.
Praca w copywritingu – podstawy
Możesz świetnie pisać i czuć się na siłach, by działać w copywritingu, ale nawet najlepsze umiejętności nie wystarczą, jeżeli nie wiesz, jak taka praca wygląda od kulis.
Dlatego też przygotowałam dla Ciebie poradnik Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków, z którego dowiesz się, jak zarabiać jako copywriter – od strony czysto biznesowej i organizacyjnej.
Co to znaczy? Że zdradzam w e-booku gotową strategię 10 sprawdzonych kroków, które przeprowadzają przez cały proces – od początkującego do dobrze zarabiającego freelance copywritera.
Tematy, jakie tutaj znajdziesz, to m.in.: jak budować copywriterskie portfolio od zera, jak wyceniać swoje usługi, skąd brać klientów, jak znaleźć swoją specjalizację, jak radzić sobie z trudnymi klientami, skąd czerpać wiedzę przydatną dla copywriterów oraz jak rozwijać swój copywriterski biznes.
Czujesz, że to coś dla Ciebie? E-booka kupisz solo lub w zestawie z drugim poradnikiem dla osób poszukujących pracy zdalnej. A jeśli chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne treści, zaopatrz się także w moją książkę:
W dzisiejszych czasa, praca copy jest znacznie trudniejsza niż kiedyś. AI i nie tylko to spore wyzwanie.
Po przeczytaniu dowiedziałam się, jak wygląda typowy dzień pracy copywritera. Teraz zastanawiam się, czy to może być zawód dla mnie. Dzięki za cenne informacje!