||

Jak wygląda praca copywritera? – rozmowa z zawodową copywriterką

Zastanawiasz się, jak wygląda praca copywritera, z jakimi wyzwaniami przyjdzie Ci się mierzyć w tej branży i na jakich zleceniach copywriterskich można zarobić najwięcej?

Dobrze się składa, bo m.in. o tym opowiadałam w wywiadzie na copywriterskim kanale Kuby Karamary – i serdecznie zapraszam Cię do jego wysłuchania i/lub obejrzenia.

Jak wygląda praca copywritera od zadań specjalnych? – rozmowa

Kuba Karamara, prowadzący popularny kanał dla copywriterów, przepytał mnie z tematów, które mogą być Ci bliskie, jeżeli myślisz o rozpoczęciu pracy jako copywriter. Rozmawialiśmy np. o tym:

  • jak wyglądała praca nad polską wersją gry planszowej Wiem Lepiej, do której stworzyłam bazę lokalnych pytań
  • czy zarabianie na pisaniu jest ciekawą pracą
  • czym się różni copywriting od content writingu
  • co ludzie sądzą o pracy copywritera
  • skąd wzięłam pomysł na mój poradnik o tworzeniu skutecznych treści – Pisz. Publikuj. Działaj
  • jakie mam sposoby na zwiększenie produktywności w pracy copywritera
  • co przynosi więcej korzyści: wydawanie własnych produktów czy realizowanie usług dla klientów
  • jak wygląda praca copywritera od kulis
  • kogo ze świata copywritingu warto obserwować w sieci
  • jak sobie radzić z tworzeniem, gdy nic nam się nie chce
  • czy czytanie ma wpływ na kreatywność
  • jak wykorzystać książki do budowania wiedzy o copywritingu
  • jak wyglądała moja praca dla Pani Swojego Czasu
  • czy opłaca się oferować swoje usługi na rynku amerykańskim – i jak tam zacząć
  • czy da się zarobić na pisaniu książek
  • jak stworzyć stronę internetową dla copywritera, jeśli nie mamy umiejętności technicznych
  • czy dobry copywriter często zmienia klientów
  • co zrobić, aby zacząć pracę jako copywriter.

Jeżeli myślisz o swoim rozwoju w zawodzie copywritera lub dopiero zamierzasz spróbować swoich sił w zarabianiu na pisaniu, myślę, że ten materiał będzie dla Ciebie idealny.

Nagranie znajdziesz także w apkach podcastowych.

Praca w copywritingu – podstawy

Możesz świetnie pisać i czuć się na siłach, by działać w copywritingu, ale nawet najlepsze umiejętności nie wystarczą, jeżeli nie wiesz, jak taka praca wygląda od kulis.

Dlatego też przygotowałam dla Ciebie poradnik Jak zostać copywriterem? Strategia 10 kroków, z którego dowiesz się, jak zarabiać jako copywriter – od strony czysto biznesowej i organizacyjnej.

Co to znaczy? Że zdradzam w e-booku gotową strategię 10 sprawdzonych kroków, które przeprowadzają przez cały proces – od początkującego do dobrze zarabiającego freelance copywritera.

Tematy, jakie tutaj znajdziesz, to m.in.: jak budować copywriterskie portfolio od zera, jak wyceniać swoje usługi, skąd brać klientów, jak znaleźć swoją specjalizację, jak radzić sobie z trudnymi klientami, skąd czerpać wiedzę przydatną dla copywriterów oraz jak rozwijać swój copywriterski biznes.

Czujesz, że to coś dla Ciebie? E-booka kupisz solo lub w zestawie z drugim poradnikiem dla osób poszukujących pracy zdalnej. A jeśli chcesz dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne treści, zaopatrz się także w moją książkę:

2 komentarze

  1. W dzisiejszych czasa, praca copy jest znacznie trudniejsza niż kiedyś. AI i nie tylko to spore wyzwanie.

  2. Po przeczytaniu dowiedziałam się, jak wygląda typowy dzień pracy copywritera. Teraz zastanawiam się, czy to może być zawód dla mnie. Dzięki za cenne informacje!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *